Publicador de continguts

Ja està disponible la Memòria Anual d'ISGlobal 2014

El resum d'activitats més destacades de l'any 2014 es pot descarregar en PDF

01.09.2015

La memòria anual de l'Institut de Salut Global de Barcelona corresponent a l'any 2014 acaba de ser publicada. La publicació recull tota l'activitat desenvolupada en els diferents departaments i iniciatives de l'Institut, així com dades financeres i de recursos humans.

En l'àrea de recerca es detalla la informació relativa als nostres projectes, així com els principals resultats dels programes del nostre centre d'investigació. L'apartat de formació destaca la creixent internacionalització de l'alumnat dels programes de postgrau coordinats per ISGlobal amb la Universitat de Barcelona, mentre que l'activitat del Laboratori d'Idees i de Cooperació Tècnica s'integren en un únic apartat corresponent al departament d'Análisi i Desenvolupament Global. Finalment, la memòria també recullen les actuacions conjuntes amb els nostres socis estratègics a Moçambic, Bolívia i el Marroc, on conciliem el desenvolupament d'investigacions rellevants amb la promoció de capacitats locals, tant humanes com tècniques i d'infraestructures.

Pots descarregar-te la memòria de 2014 en PDF  aquí